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Enzymes et coenzymes
Enzymes
Enzymes multifonctionnelles
Enzymes multifonctionnelles : Questions médicales fréquentes
Termes MeSH sélectionnés :
Diagnostic
5
Déficience enzymatique
Tests de laboratoire
Tests enzymatiques
Échantillons biologiques
Symptômes
Troubles métaboliques
Imagerie médicale
Complications
Symptômes
5
Déficience enzymatique
Symptômes
Symptômes neurologiques
Convulsions
Âge
Déficience enzymatique
Évolution des symptômes
Traitement
Prévention
5
Prévention
Dépistage génétique
Dépistage néonatal
Déficiences enzymatiques
Conseils génétiques
Risque
Alimentation
Troubles métaboliques
Traitements
5
Traitements
Suppléments enzymatiques
Thérapie génique
Efficacité
Régime alimentaire
Symptômes
Médicaments
Gestion des symptômes
Traitements expérimentaux
Essais cliniques
Complications
5
Complications
Troubles métaboliques
Qualité de vie
Complications
Prévention
Gestion des symptômes
Facteurs de risque
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Facteurs de risque
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Expert en Médecine, Optimisation des Parcours de Soins et Révision Médicale
Validation scientifique effectuée le 25/04/2025
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Beijing Key Lab of Bioprocess, Beijing University of Chemical Technology, Beijing, 100029, PR China.
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Department of Radiology, First hospital of Shanxi Medical University, Taiyuan, 030001, China. gzgtg@163.com.
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Department of Entomology, National Taiwan University, Taipei, Taiwan.
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Zoologisches Forschungsmuseum Alexander Koenig, Bonn, Germany.
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Department of Entomology, China Agricultural University, Beijing, China.
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Department of Entomology, Max-Planck Institute für chemische Ökologie, Jena, Germany.
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Department of Microbiology, Panjab University, Chandigarh, India.
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Department of Microbiology, Panjab University, Chandigarh, India.
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Department of Biotechnology, Panjab University, Chandigarh, India.
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Department of Microbiology, Panjab University, Chandigarh, India. Electronic address: princess@pu.ac.in.
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ICIQ, Institute of Chemical Research of Catalonia, The Barcelona Institute of Science and Technology, Avenida Països Catalans 16, 43007, Tarragona, Spain.
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University Rovira i Virgili, 43007, Tarragona, Spain.
ICIQ, Institute of Chemical Research of Catalonia, The Barcelona Institute of Science and Technology, Avenida Països Catalans 16, 43007, Tarragona, Spain.
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University Rovira i Virgili, 43007, Tarragona, Spain.
ICIQ, Institute of Chemical Research of Catalonia, The Barcelona Institute of Science and Technology, Avenida Països Catalans 16, 43007, Tarragona, Spain.
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ICIQ, Institute of Chemical Research of Catalonia, The Barcelona Institute of Science and Technology, Avenida Països Catalans 16, 43007, Tarragona, Spain.
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ICIQ, Institute of Chemical Research of Catalonia, The Barcelona Institute of Science and Technology, Avenida Països Catalans 16, 43007, Tarragona, Spain.
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ICREA, Passeig Lluís Companys 23, 08010, Barcelona, Spain.
ICIQ, Institute of Chemical Research of Catalonia, The Barcelona Institute of Science and Technology, Avenida Països Catalans 16, 43007, Tarragona, Spain.
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Departamento de Química Bioorgánica, Instituto de Química Orgánica General (IQOG), CSIC, Juan de la Cierva 3, 28006 Madrid, Spain. Electronic address: d.monterrey@csic.es.
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Departamento de Química Bioorgánica, Instituto de Química Orgánica General (IQOG), CSIC, Juan de la Cierva 3, 28006 Madrid, Spain. Electronic address: ivan.ayuso-fernandez@nmbu.no.
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Offering workplace-based competence enhancing activities seems to be a sustainable way of facilitating lifelong learning among nursing staff. Facilitation of learning activities in a blended learning ...
A spatial iterative learning control (sILC) method is proposed for a robot to learn a desired path in an unknown environment. When interacting with the environment, the robot initially starts with a p...
This study explores the interplay between Self-Determination (SDT), relatedness, and teaching presence and CoI's presence (teaching, cognitive, and social) in the context of online educational setting...
Our knowledge of the world is populated with categories such as dogs, cups, and chairs. Such categories shape how we perceive, remember, and reason about their members. Much of our exposure to the ent...
In contrast to conventional cognitive training paradigms, where learning effects are specific to trained parameters, playing action video games has been shown to produce broad enhancements in many cog...
Assessment can positively influence learning, however designing effective assessment-for-learning interventions has proved challenging. We implemented a mandatory assessment-for-learning system compri...
We conducted semi-structured interviews with year-3 and 4 medical students at McGill University to explore how the assessment system had influenced their learning in year 3. We conducted theory-inform...
Eleven students participated, revealing that the assessment influenced learning through several mechanisms. Some required little student engagement (i.e., feed-up, test-enhanced learning, looking thin...
Our assessment system failed to engage students enough to leverage its full potential. We discuss the inherent flaws and external factors that hindered student engagement. Assessment designers should ...